شرایط و ضوابط

ثبت اطلاعات مشتریان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

روش های ارسال سفارش :

سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می شود:

پست پیشتاز :

زمان حمل بسته در این روش ۱ تا ۳ روز است که برای مراکز استان ۱ تا ۲ روز ، ‌شهرستان های بزرگ ۲ تا ۳ روز و شهرهای کوچک و روستاها ۳ روز می باشد. با توجه به ارسال انبوه سفارشات پستی از طریق دفتر خدمات پستی منطقه،‌ بعضا مشاهده شده که بسته ها با تاخیر ۱ روزه از دفتر تهران خارج شده اند که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.

پست سفارشی :

زمان حمل بسته در این روش ۵ تا ۱۰ روز است که برای مراکز استان و شهرستان های بزرگ ۵ تا ۸ روز و برای شهرهای کوچک و روستاها ۷ تا ۱۰ روز می باشد.

تیپاکس :

تیپاکس یک شرکت حمل و نقل خصوصی است که تنها در برخی شهرهای ایران خدمات رسانی می کند (شهرها و شهرستانهای بزرگ).
زمان حمل بسته در این روش ۱ تا ۲ روز است (شهرهای راه نزدیک ۱ روزه و شهرهای راه دور ۲ روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن بسته ها تعیین می شود . در این روش بسته ها به صورت پسکرایه ارسال می شوند و به این معنی که تنها هزینه خدمات در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می شود . کمترین وزن در نظر گرفته شده در این روش ، ۶ کیلوگرم است که بسته هایی که سبک تر باشند نیز همان ۶ کیلوگرم در نظر گرفته می شوند و هزینه ارسال نیز بر اساس آن تعیین می شود ( بر روی رسید بسته کلمه حداقل قید می شود که بیانگر این است که وزن بسته کمتر از ۶ کیلو می باشد و کمترین هزینه ارسال لحاظ شده است) این روش تنها برای وزن های بالا و یا موارد عجله ای توصیه می شود . همچنین شیوه حمل بسته با این روش بسیار مناسب تر از پست است .

روش های پرداخت سفارش :

پرداخت مبلغ سفارش به روش پرداخت آنلاین و واریز نقدی می باشد.

لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر ۱ روز پس از تایید پرداخت است (در حال آماده شدن). در غیر این صورت با توجه به بند “گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات”، می بایستی با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمود.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند
میزان امنیت و دقت روش های ارسال به شرح زیر است :
۱ – تیپاکس ۲- پست پیشتاز ۶- پست سفارشی

بر همین اساس در صورت تمایل می توانید روش های با دقت حمل بالاتر را انتخاب کنید.

بی شاپ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و بی شاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش بی شاپ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بی شاپ ارسال شود.

برگشت خوردن سفارش :

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

تخفیف :

قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد (به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود). بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود. جهت دریافت تخفیف خریدار پس از ثبت پیشفاکتور در فروشگاه می بایستی با اعلام شماره سفارش خود به صورت تلفنی در خواست بررسی میزان تخفیف سفارش خود را اعلام نماید.

اطمینان از موجود نبودن برخی اقلام سفارش :

در زمان ثبت سفارش دقت فرمایید که اجناسی که در فروشگاه با قیمت ۰ نمایش داده می شوند، به این معناست که دارای موجودی نمی باشند و باقی اجناس در انبار فروشگاه موجود هستند (برخی با تعداد کم و برخی با تعداد زیاد) و تنها زمانی که موجودی یک جنس تمام و یا بسیار محدود شود قیمت آن ۰ می شود. بنابراین در صورت ثبت سفارش در اولین فرصت نسبت به پرداخت اقدام نمایید تا به این وسیله سفارش شما در نوبت جلوتری قرار گیرد و احتمال به اتمام رسیدن اجناس به حداقل برسد. قیمت های درج شده در سایت به روز هستند و مادامی که جنس موجود باشد با همان قیمت ارائه می شود. سفارشات ثبت شده نیز در صورت مواجهه با کسری با همان قیمت ارسال می شوند و در صورتی که امکان تهیه اقلام کسری پس از گذشت زمان تعیین شده با همان قیمت میسر نباشد، ‌هزینه اقلام کسر شده عینا عودت داده می شود و امکان لغو کل سفارش وجود ندارد.

اعتبار پیش فاکتور :

اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا ۲ روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد.
قیمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز می شوند قیمتی که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری در سایت منظور گردیده است معتبر می باشد.

مهلت تطبیق فاکتور :

تا ۴۸ ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق فکس یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

آخرین نوشته ها