ثبت و پیگیری سفارش

باید توجه داشت که علیرغم  سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت بهترینها ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی سایت فروشگاه اینترنتی و تطبیق دادن نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می گردد و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم و مستمر تحت نظارت این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت بهترینها با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کنید. لذا با خیالی راحت سفارشات خود را ثبت نموده و از خدمات منحصر به فرد بهترینها بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید نماد اعتماد بهترینها را مطالعه نمایید.

logo-samandehi

خیر نیازی به عضویت در سایت نیست و پس از ثبت سفارش با داشتن شماره سفارش و ایمیل ثبت شده در زمان خرید می توانید سفارشات خود را پیگیری نمایید. ولی ما پیشنهاد می کنیم به جهت سهولت بیشتر در مراجعات پس از خرید در سایت ضو شوید. عضویت در بهترینها بسیار ساده بوده و در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت نام کنید.

بهترینها یک سایت فروشگاهی آنلاین بوده و با برخورداری از درگاههای پرداخت بانکی امن می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته سفارش خود را ثبت کنید.

خیر، در هم اکنون فقط کالاهایی امکان ثبت سفارش دارند که در سایت بهترینها با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

تا قبل از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش خود را از سبد خرید حذف و یا ویرایش نمایید. بعد از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. لذا از این مرحله به بعد در صورتی که مرسوله به واحد پستی تحویل نگردیده است ،  می توانید  برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد. ولی برای حصول اطمینان بیشتر  خود می توانید با شماره های تماس مندرج در فرم تماس با ما  و یا پشتیبانی آنلاین تلگرام وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایید.

بله چنانچه به هر دلیل در ثبت اینترنتی مشکل داشتید می توانید برای ثبت سفارش خود با شماره های ۰۹۳۵۴۱۰۸۷۸۰ و یا ۰۹۱۲۳۵۱۷۷۸۱ تماس بگیرید.

 

کالاهای عرضه شده در بهترینها

برخی مواقع و به دلایل متفاوت مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در کشور، وضعیت برخی از کالاها در فروشگاه به صورت “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و ممکن است  تعیین زمان دقیق عرضه آنها میسر نباشد،  ولی با این حال بهترینها سعی می‏‌کند تا این کالاها را مجدداً و در کمترین زمان در وب سایت ارائه نماید.

کالاهای دارای قیمت که در سایت بهترینها با وضعیت “موجود” مشخص شده اند، در انبار بهترینها موجود بوده و قابل سفارش هستند. لذا هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نبوده و سفارش شما در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

در صورت موجود بودن کالا، به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در بهترینها وجود ندارد.

 

پرداخت

تمام کاربران بهترینها می‌توانند از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت بهترینها، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

شما کاربران گرامی می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت بهترینها، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام گردد که این مورد به تدریج اتفاق میفتد. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً وجه شما در حساب‏‌های میانی بانک بوده و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت خواهد داد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته تا مغایرت برطرف گردد.

پرداخت اینترنتی به نحوی طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از بهترینها که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید: – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.  برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی بهترینها برای اطمینان خاطر شما از خریدی امن از درگاههای پرداخت شبکه بانکی کشور و مورد تایید سامانه شاپرک استفاده می نماید.

 

ارسال سفارشات

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز و سفارشی ارسال خواهند شد.

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی شما می‏‌رسد.

روز وساعت تحویل را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

از آنجا که بهترینها یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، لذا تحویل حضوری سفارش در محل بهترینها امکان‌پذیر نیست.

کلیه سفارشات پس از طی مراحل پردازش، به صورت روزانه تحویل واحدهای پستی می شوند

بله، این کار امکان پذیر است. پس از پردازش سفارشات، محموله به باجه پستی تحویل داده خواهد شد و  کد ۱۰ یا ۲۰ رقمی  به صورت ایمیل یا درج در ناحیه کاربری مشتریان ثبت خواهد شد. با داشتن این شماره به راحتی و از طریق صفحه رهگیری مرسولات پستی مندرج در ذیل سایت به راحتی از وضعیت مرسوله خود ‌رهگیری نمایید.